remapkhodro

  • ۰
  • ۰

ریمپ آریزو 5

در این مقاله قصد توضیح دادن ریمپ خودرو آریزو 5 را داریم. در مقالات قبل راجب ریمپ خودرو به طور کامل و تخصصی توضیح داده ایم. برای انجام ریمپ ایسیو حتما قبل از انجام دادن این فرایند از مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. این فرایند اگر اصولی انجام نشود و کسی که تجربه این کار را ندارد انجام دهد عواقب بدی برای خودرو شما دارد. برای انجام این کار میتوانید به دکتر ریمپ اطمینان کنید.

ریمپ خودرو آریزو ۵ و آریزو ۵ توربو

موتور نوع اتمسفر با کد SQRE4G15B شناخته می شود. در حقیقت چری آریزو را با همین موتور در بازارهای مختلف عرضه کرده.  موتوری با ۱۱۴ اسب بخار و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور و با ایسیو ME7.

در ریمپ آریزو ۵، ECU از دسترسی به برنامه جلوگیری میکند. بنا بر این رعایت نکات مرتبط با قفل نرم افزاری بسیار مهم است. همچنین رعایت ریمپ بر مبنای نسبت AFR بهینه نیز الزامی می باشد. با انجام این کار خودرو از لختی و کندی رهایی می یابد. در غیر اینصورت تفاوت محسوسی را شاهد نخواهید بود.

در خودروی آریزو ۵ توربو از موتور SQRE4T15B استفاده شده است. این موتور به دلیل استفاده از توربوشارژ قادر است ۱۴۴ اسب بخارو ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.تا زمانی که توربو به نهایت دور خود نرسد، خودرو داری کپ یا خفگی در دور پایین بوده که در کنار گیربکس CVT امری اجتناب ناپذیر می باشد.

ایسیو موتور توربو از نوع ME17 می باشد. این ECU به لحاظ نرم افزاری کاملاً متفاوت بوده و در ریمپ این ، در نظر گرفتن اصلاح جداول بوست توربو بسیار مهم است. عدم رعایت این نکته منجر به خرابی قطعه توربو شارژ خواهد شد.

توجه: برای ریمپ ایسیو ME17  پلاستیکی، نیاز به سوراخ کردن بخشی از قاب ایسیو می باشد و بدیهی است با اطلاع یافتن نمایندگی از باز شدن ایسیو، گارانتی خودرو تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

  • ۹۹/۱۲/۰۲
  • نیما ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی