remapkhodro

  • ۰
  • ۰

ریمپ چیست بخش 14

شخودرو آریو تولید شده شرکت سایپا است که بسته به شرایط آب و هوایی و بنزین تولید شده در ایران خودرو را آداپته کرده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل تاخیر دریچه گاز و عملکرد بد  فن خودرو شده است. ما با برنامه نویسی درست و علمی توانسته ایم این مشکلات را رفع کرده و خودرو را بنا به شرایط هر شهری از ایران آپدیت کرده ایم. ما با همراه باشید.

ریمپ ایسیو آریو : آریو S300 که توسط شرکت سایپا عرضه می شود محصول شرکت چینی زوتی می باشد . در دو نوع موتور ۱٫۵ و ۱٫۶ لیتری تولید و عرضه شده است . موتورهای آریو S300 تحت لیسانس میتسوبیشی هستند و گیربکس آن ساخت شرکت ZF است.

این خودرو دارای ۶ کیسه هوا ، ترمز ABS ، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو EBD و BOS می باشد و دارای ۵ ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP می باشد .

در مجموعه ما ریمپ تخصصی ای سی یو آریو صورت می پذیرد .

ریمپ چیست ؟

فرآیندی نرم افزاری جهت بهبود عملکرد کد های کامپیوتر خودرو جهت رفع برخی عیب و اضافه شدن برخی قابلیت ها و آپشن ها به خودروی شما

پس از ریمپ چه معایبی از روی خودرو حذف می شود ؟

شرکت دکتر ریمپ  با بیش از 10 سال سابقه در تعمیر و ریمپ ، ریمپ ای سی یو آریو S300 را به شرح ذیل انجام می دهد :

حذف کاتاف آریو : با این عمل دوره خودروی شما افزایش می یابد . دور معمول خودرو بین ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ می باشد که با ریمپ ای سی یو این محدودیت حذف شده و تا هر جا که شما بخواهید افزایش می یابد .

 

افزایش شتاب آریو : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب خودروی شما را افزایش داد . شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودروی آریو بیش از ۱۲ ثانیه می باشد که تا حداکثر ۲ ثانیه قابل کم شدن می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن آریو اس ۳۰۰ : در ایران به دلیل کیفیت پایین بنزین ، خودوروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا هستند ، سنسور دوم اکسیژنشان بسیار خراب می شود که این خرابی هزینه های بسیاری را در بر دارد . با ریمپ ایسیو این مسئله نیز قابل حل است .

حذف سنسور میل سوپاپ آریو Z 300 : این سنسور نیز دارای خرابی بالایی است که رد صورت تمایل می توان با ریمپ این سنسور را نیز حذف کرد .

اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن خودرو ) : این آپشن در مناطق گرمسیری و فصل تابستان بسیار برای خودرو حیاتی است . با تغییر عملکرد فن خودرو ، فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به فعالیت می کند و عملکرد موتور نیز بهینه تر می شود .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : حتما مشاهده کرده اید هنگامی که در حالت خلاص به روی پدال گاز فشار وارد می کنید ، بین فشار شما و عملکرد گاز یک تاخیر محسوسی دیده می شود . با ریمپ خودرو این تاخیر نیز برداشته می شود .

افزایش توان موتور آریو اس ۳۰۰ : برای افزایش توان و گشتاور موتور نیاز به تقویت موتور است که برای آری توصیه نمی شود .

  • ۰۰/۰۲/۲۸
  • نیما ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی