remapkhodro

  • ۰
  • ۰

برای انجام دادن ریمپ از آن مرکز مطمئن شده و خودرو خود را به آنها بسپارید. دکتر ریمپ تخصصی ترین مرکز تیونینگ خودرو و ریمپ است که با ضمانت کتبی 2 ساله خودرو شما را ریمپ شده و بعد از ریمپ توسط خود مشتری تست شده و بعد از رضایت کامل مشتری وجه دریافت میشود. با ما در این مقاله همراه باشد.

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری در دکتر ریمپ شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف تویوتا کمری : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است که برای کمری تا حدود ۶۵۰۰ ۷۰۰۰ بالا می آید . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود .

افزایش شتاب toyota camry : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد که برای تویوتا کمری به طور معمول بین ۸٫۹ تا ۹٫۶ ثانیه ) مدلهای مختلف ) می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن کمری : خودروی کمری دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ خودرو این سنسور نیز حذف می شود .

حذف سنسور میل سوپاپ کمری : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ایسیو  قابل رفع می باشد .

 

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب تویوتا کمری ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد .

افزایش توان موتور تویوتا کمری : برای افزایش توان و گشتاور موتور کمری باید موتور خودرو نیز تقویت شود  در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند

کاهش مصرف سوخت تویوتا کمری : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است

  • ۰۰/۰۳/۰۲
  • نیما ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی